Fundusz Partnerstwa zaprasza do zapoznania się z elektroniczna publikacją “Szyldy w Nowej Hucie. Przewodnik dobrych praktyk”. Przewodnik powstał z myślą o wszystkich przedsiębiorcach i przedsiębiorczyniach Nowej Huty, których czekają zmiany w dostosowaniu wyglądu szyldu, witryny sklepu, punktu usługowego, kawiarni zgodnie z nowymi regulacjami o Parku Kulturowym Nowa Huta.

Uchwała Rady Miasta Krakowa NR ZZIX/757/19 w sprawie utworzenia parku kulturowego weszła w życie 29 listopada 2020 roku. Wszystkie nowe tablice reklamowe, urządzenia reklamowe i reklamy, pojawiające się na obszarze Parku Kulturowego Nowa Huta muszą być zgodne z zapisami uchwały, zaś elementy już istniejące, powinny zostać dostosowane do nowych przepisów w ciągu sześciu miesięcy, tj. do 29 maja 2021 roku.

Na przykładzie czterech lokali pokazujemy wypracowane na spotkaniach edukacyjnych, a następnie na konsultacjach rozwiązania. Przewodnik został przygotowany przez grupę ekspertów i ekspertek oraz Fundusz Partnerstwa w ramach zadania publicznego „Szyldy w Nowej Hucie” finansowanego ze środków Miasta Krakowa.

Publikacja do pobrania

Zadanie publiczne jest współfinansowane ze środków Miasta Krakowa.

Zapraszamy na Facebookową stronę projektu:

www.facebook.com/SzyldywNowejHucie